2014. május 26., hétfő

Levelek Sixsmith-nek

Első levél

Fandom: Felhőatlasz (és félig a saját érzéseim)
Páros: FrobisherxSixsmith

Csak mert rám tört a melankólia. Tavasz van, mindenki szerelmes, én meg... hát, én meg én vagyok és emlékezem arra, ami egy éve történt. Bár ne emlékeznék. Ne verjetek meg, mert kb semmiben nem kapcsolódik az eredeti fandomhoz. Valamiben ki kellett írnom... ígérem, ha lesz még levél, megnézem előtte még egyszer a filmet és próbálom rendbe rakni a történéseket.


Drága Sixsmith!
Az életem ön nélkül olyan, akár az éjjeli bogár, a lámpa nélkül. Elveszetten bolyongok az utcákon, keresem a helyem, de tudom, nem fogom megtalálni, mert az én helyem ön mellett van, az ön oldalán, ölelő karjai közt. Mikor az utcákat rovom egymagam, s lehullnak körülöttem az őszi levelek, szinte belém hasít egyedüllétem téli hidege, mert ön nélkül a lelkem üres, környezetem, ágyam jéghideg. Magamban dúdolom legújabb szerzeményeim, melyekkel biztosra veszem, egyszer híres leszek majd, olyan híres, mint senki más - szeretném ezeket eldúdolni, lejátszani zongorán önnek is, Sixsmith, mert önre gondolok, ahányszor csak a kottát, zongorát látok, ahányszor eszembe jut egy édes melódia. Várom mielőbbi viszontlátásunk, hogy szívem megtelhessen melegséggel, amint meglátom aranyszín haját, napmeleg mosolyát.
Odaadó hódolója:
Robert Frobisher

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ha ez megnyugtat, vagy segít, vagy megy valahova, a szerelem engem is elkerül, mint...hát most pont nem jut eszembe megfelelő hasonlat, de nagyon. Bár megvagyok nélküle, csak ilyenkor. Iyenkor nem. Amikor néhány mondatban egyszerre ébreszted fel a nélküle-hiányát, és az érte-vágyódást. A film amúgy is úthengerként gázolt el, az ő száluk pedig főképp megviselt, és már csak a nevük hallatán is bőgök.
    A levél elolvasása után ugyan nem bőgtem, de a szívem sajog, és a sokkpokrócom ölelgetem, mert te oly távol vagy tőlem, hogy nem tudlak. Csak virtuálisan.
    Kérek még levelet.
    Köszönöm, hogy olvashattam!
    U.I: Ha kész lesz a Frostiron, igérem tudni fogsz róla :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Jaj nagyon szépen köszönöm, féltem a fogadtatástól, de örülök, hogy nem rossz a visszajelzés. Küldöm az ölelést és a kitartást neked is, megtalál a szerelem hidd el, én meg inkább kerülöm, mint az erdőtüzet, köszönhetően a Sixsmith-emnek és az egy éve történteknek. Levelek még lesznek, mert ez bonyolult és a lelkemben sötét masszaként bugyog valamiféle fájdalmas, elfajzott szerelem, ami visszavágyik a régmúltba, hiába én egyáltalán nem.
      Köszönöm, hogy írtál! (Várom a Frostiront. Nagyon *.*)

      Törlés
  2. Nemigen ismerem ezt a fandomot, de ez a levélke nagyon megragadott! Tőled megszokottan nagyon szép volt. A szerelem téma miatt pedig ne aggódj, én azt se tudom mi az, vagyis hát kitalált emberek iránt érzek elsöprő vonzalmat.
    Szóval imádlak és várom a következő zsengéd!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóóh, de drága vagy, hogy írtál <3 Köszönöm szépen, egyébként nagyon ajánlom a filmet, szerintem fantasztikus és nagyon tetszene neked az ő vonaluk, meg az egész. Jelenleg nekem is Tyr életem szerelme, de hát na, olyan aranyos, ráadásul tőled kaptam :D

      Törlés