2014. június 15., vasárnap

Cherry

Cherry


Fandom: X-men
Páros: Cherik

Fluff! Az első fandomkezdő novellám, ami fluff, történelmi pillanat! Egy apró kis egyperces, mert a Cherik, meg a Cherry szó igenis hasonlítanak. Hasonlítanak, ha mondom, szóval Erikék most cseresznyét fognak enni. (Figyelem: Mivel fluff és tökre nem vagyok ehhez szokva, némileg OOC lett, de nézzétek el a blog első fluffjának, légyszi.)

Madárcsicsergés tölti meg a korai nyárban zöldellő, hatalmas kertet. Kellemes meleg vibrál mindenütt, a kertet beborító fákon már piroslik az édes cseresznye, a kék lehetetlenül kékben játszik. A fák alatt két fiatal férfi hever a füvön, a pólójuk zöld fűfoltoktól éktelenkedik, ahogy a másik férfi belenéz, Charles szeme lehetetlenül kék, kékebb, mint maga a szikrázó ég, egyszerre van benne a nap, a bolygók, az egész világ egyetlen pillantás, az ő pillantása, az ő mosolya. Meg sem érdemli ezt a tökéletes napot, ezt a pillanatot sem, s előre retteg, mikor lesz vége - mert tudja, hogy egyszer vége lesz, azt is érzi, hogy fájdalmasan hamar.
- Na de Erik! Túl sokat gondolkozol felesleges dolgokon - zavarja meg borús gondolatait a fiatalabb férfi könnyed hangja, ahogy közelebb húzódva hozzá, megszorítja a kezét. Nem szereti, mikor ilyeneket hall felőle, pláne mikor kettesben vannak, szeretné, ha végre elfeledné egy kicsit a múltat és a jövőt, ha együtt vannak és csak a jelenre figyelne.
- Te pedig túl sokszor nézel bele a fejembe feleslegesen - vág vissza egy gunyoros félmosollyal, csak hogy éreztesse a másikkal, nem szereti, mikor ezt csinálja. Persze tudja, hogy Charlesnak ez természetes, már ő is megszokta, hogy nincs egyedül a gondolataival, de valahogy mégis kellemetlen érzés, mintha állandóan anyaszült meztelen lenne előtte. - Nem igazság, hogy te mindig tudod, mire gondolok, de én nem tudok olvasni a te fejedben - mondja már megszokottan. Nem szereti ezt hangoztatni, de ilyenkor legalább kiszáll az agyából egy ideig, mert szégyelli magát.
- Szeret... -nék enni egy kis cseresznyét - mutat a fölöttük terebélyesedő fa ágai közé, ahol ott vöröslik megannyi édes gyümölcs, s félreérthetetlenül pofátlanul mosolyog Erikre, azokkal a hihetetlenül kék szemeivel. A másik felnevet, hitetlenül és röviden, majd megingatja a fejét, miközben feláll a fűből, a lehető leglassabb mozdulatokkal. Tudja, hogy Charles csak szórakozik vele, de kivételesen belemegy a játékba, talán mert ez egy nyugodt nap, talán mert Charles szeme a szokásosnál is kékebb.
Könnyedén felhúzza magát a legvastagabb ágra, azon ülve nyújtózkodik el kényelmesen a gyümölcsökért. Charles odalent már annál aggódóbban nézi, nem gondolta volna, hogy tényleg képes lesz felmászni a fára pár szem cseresznyéért. Persze tudja, hogy a másik nem olyan ügyetlen, hogy leessen, mégis lassan feljebb támaszkodik, szemeiben rosszallás szikrázik, azonban barátja rá sem hederít, csak pakolja a zsebébe a pirosló szemeket, mindig is azt csinált, amit akart, bár ez jóval ártatlanabb dolog, mint a gyilkolás. Végül már csak ücsörög ott a faágon, lógatja a lábait és lefelé néz a fiatalabbra, annak értetlen tekintetére csak megejt egy pajkos mosolyt.
- Ugye nem gondolod komolyan, hogy én oda felmásszak? - húzza fel a szemöldökeit kétkedően Charles, pedig a kérdés felesleges, a barátja csak elfojtottan mosolyog odafent, a fán és nagyon úgy tűnik, egyáltalán nincs a tervei között, hogy lemásszon. A telepata megadóan sóhajt és halk, lemondó nevetést hallat, tudja, nincs választása vagy felmászik vagy Erik belátható időn belül, nem kerül le onnan. Lendületet vesz és felrugaszkodik mellé az ágra, két erős kéz ragadja meg a hóna alatt és segíti fel, míg biztonságosan meg nem telepszik, a törzshöz közel.
- Ez veszélyes - jegyzi meg, az alattuk elterülő zöld füvet nézve, ami nincs is olyan messze, ha leugranának, minden gond nélkül földet érnének, csak épp talán fenéken.
- Az egész életünk veszélyes. Ez ahhoz képest semmi. - Mielőtt Charles újabb kiselőadásba kezdene, hogy ő tehet róla, hogy az élete veszélyes, mert lenne választása, odahajol és megcsókolja. Nem az első csókjuk, de olyan, mintha az lenne, az idősebb mutáns ajkai cseresznyeízűek, ahogy közelebb csúszik az ágon a másikhoz, minden szedett darab, amit nem evett meg, kiesik a zsebéből és földre hullik, de nem érdekli. Egyik kezével sem kapaszkodik, mindkettővel a telepatát szorítja magához, egyre csak szívja-csókolja az ajkait, egyik keze Charles hajtincseibe túr, még közelebb rántja magához. Megbillennek a kényes egyensúlyban, mindketten az ág után kapnak, hogy megmaradjanak rajta, elszakadnak a másiktól és egymásra nevetnek. Először a fiatalabb mászik le, majd követi a barátja is, mindketten épségben földet érnek, odalent Erik átkarolja és újra magához húzza.
- Nem ettem cseresznyét - nevet fel a fiatalabb, ahogy eszébe jut, tulajdonképpen miért is voltak odafent az előbb. A német megforgatja a szemeit, majd felnyúlva leszakít egy szemet és a másik szájába nyomja.

- Boldog vagy?

12 megjegyzés:

  1. istenem de kölykök ezek meg fogom őket ütni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ne üsd meg őket, nézd milyen drágák és boldogok, csak egy kicsit és fluff. az első fluffom, ne üsd meg az első fluffomat. (tudom, borzalmas meg OOC az egész, de na)

      Törlés
    2. Nah, némi értelmesebb válasz, most hogy felébredtem (a kávé elmaradt, mert mostanság rosszul vagyok tőle, pedig jaj kávé T.T). Nem hittem volna, hogy jön komment ilyen hamar, erre alig, hogy kinyitom a csipám, rögtön itt vagy és jaj, Raistlinkomment <3 Köszönöm, hogy írtál, szebbé tetted a napom és jaj Raistlinkomment <3

      Törlés
  2. Nem igaz hogy pont akkor talállak meg ezzel a gyöngyszemmel együtt, amikor bűntudatos képpel megeszem az otthon fellelhető összes cseresznyét. De ez a mű édesebb volt mint a cseri!
    Annyira bájosak voltak és kedvesek és egykettőre kiszállt a fejemből minden angst, ami körbeveszi ezt a párost. Megszórtad kristálycukorral és olyan ennivaló csomagolásba bugyoláltad ezt a kettőt, hogy én is felkívánkoztam arra a fára melléjük. És Charles szemei. Ó. *-*
    Köszönöm az élményt♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm a véleményt <3 Valahogy Lokiékkal sehogy se akar sikerülni az a fránya fluff, szóval kénytelen voltam más élből angst párost átkonvertálni erre és hát miért is ne Cherik, ha már mostanában úgyis mindenki körülöttük forog, engem is beleértve. Lesz még és igen, Charles SZEMEI, az valami hihetetlenül kék és komolyannemhiszemel, hogy az annyira kék. (Szeretem a kék szemű pasikat, na. Tyr meg megint féltékeny. Asszem azt tervezi, hogy kék kontaktlencsét fog hordani. Jajnekem, mire lebeszélem erről.)

      Törlés
  3. Na, végre egy fanfic, ami után nem utállak ;) Asszem ez felér egy órahosszás, ódát-zengős dicsérettel :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága kis törékeny lelkű Fi-chantól ez kész több oldalas óda :3

      Törlés
  4. Fluuuuff!! *-* Cheriiiik!! *-* Cherik fluuff!! (~*Q*)~ Aj, hogy ez milyen aranyos már! x3 És yesss! Végre Cherik magyarul, végre, végre, végre, mindenhol Cherik, és szeretem, és jajdecukificezistenecskéimaww, és jó. És köszönöm. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj de édes vagy már~ Örülök, hogy tetszett, eddig azt hiszem, ez a legtöbb kommentet kapott ficem, úgyhogy büszke vagyok rá, mint a fene (lehet, hogy több fluffot kéne írnom? esélytelen) *büszkén megveregeti a szerelmespár vállait*

      Törlés
  5. Halihó!

    (Titokban átsunnyogtam a bloodyromantic-ről.)

    Tiszta aranyosak ezek. ; ) A cseresznyét meg nem szeretem, de ez tetszett. : D
    Amúgy így nem vagyok valami nagymenő a fandomban - mivel csak a filmeket láttam, meg az evolutionből pár részt, amikor még kicsi voltam... -, de szerintem annyira nem lett ooc. Mármint nekem a gesztusok passzolnak. ; )
    És igyekszem majd még szétnézni itt, ha jól láttam, írtál frostiron(oka)t. :3 (Előbb végigszenvedem az érettségit.; D)

    ~ Eszter

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Awwww komment! <3
      (Raistlinnek ezer szívecskesziporkám, hogy lehetővé tette, hogy átsunnyoghass, neked pedig még ezer, mert itt vagy.)

      Köszönöm szépen, egy nagyon nehéz időszak után életem első fluffja, és igazából ennyi idő távlatából már határozottan büszke vagyok rá :) Örülök, hogy nem találod OOC-nek (egyébiránt megsúgom, én se vagyok annyira májer, kicsi koromban néztem az X-men meséket, meg rá voltam/vagyok függve a filmekre, de a képregényekbe sosem merültem még bele, pedig kéne).
      Írok frostironokat még mindig, csak most kicsit pangás van a rengeteg új fandom miatt, amit egyszerre magamba gyűjtöttem (szintén érettségi, csak én úgy kezelem, hogy 0-24 sorozatozok és/vagy írok :D sok sikert és egy kalappal hozzá! és ne akard tudni, hány piszkozatom van, amit csak az elmúlt két hétben kezdtem el. illene befejezni valamit. -most kezdem az ötödik sorozatot, amit nézek, kezdek félni-)

      Törlés
    2. Uhh, akkor neked is hajrá majd!; D
      És juhhhhhhhé, még többet fogok olvasni.: D
      Az érettségit egyébként én is hasonlóképpen kezelem, közben fel-felnyögök, és hadakozom a még meglévő lelkiismeretemmel.: D

      ~ Eszter

      Törlés