2014. augusztus 14., csütörtök

Ensamhet

Ensamhet

Ensamhet - Magány
Fandom: True Blood
Páros: EricxGodric

Újabb fandomtágítás, mert mostanában túl sok True Bloodot néztem (és főleg túl sok videót róluk). Nahátna, nem tudom, kit érdekel vagy kit nem, de alább Eric szenveleg Godric halála után, de hogy slash vagy nem, azt döntse el mindenki maga. Ebből számíthatóan, Eric POV. És nagyon kísérleti és könyörüljetek.


Vannak dolgok, amiket nem lehet elhinni.
Vannak dolgok, amiket nem akarok elhinni.
Pam odakint áll, az ajtó előtt. Tudom, hogy ott van, bár nem próbált meg bejönni egyszer sem, de érzem az aggodalmát. Nem tudok vele foglalkozni.

Ordítok
Ordítok, mert ahányszor lehunyom a szemem, a te arcodat látom. Az ágy háttámláját markolom, összetörik az ujjaim alatt, reccsen a fa, szilánkok roppannak ki belőle, szétszakadnak a rostok. Elképzelem, ahogy a felkelő nap gyilkos sugarai ugyanúgy széttéptek téged, ahogy én az ágytámlát - túl egyszerű, túl könnyű, nem tudom elhinni, hogy így értél véget. Túl rövid. Túl békés. Túl-túl-túl...

Vér borít mindent
Tollak repülnek szét a szobában, pihék ragadnak a tenyereimbe a vértől. A szétroncsolt ágy szélén ülök, nem tudom, nem is akarom tudni, mióta zártam magamra az ajtót. Pam már nem áll itt, valószínűleg azt intézi, amire én nem vagyok képes. Szégyellném magam, de nem tudok arra figyelni, hogy mi van azon az ajtón kívül. Lehunyom a szemem, érzem, ahogy a meleg vérkönnyek végiggurulnak az arcomon, elkenődnek a többi közt, letörölnöm sem lenne értelme, mert csak végigkenném az arcomon. Lehajtom a fejem, a térdemre hullanak a nehéz cseppek, már a látványuk is tovább hergel - én, Eric Northman, Louisiana ötödik körzetének seriffje, egy szobában sajnálom magam és bőgök, mint egy elveszett gyermek, mert képtelen vagyok elfogadni, hogy van, amit nem tudok megváltoztatni. Megtámasztom a homlokom a tenyereimben, hagyom, hogy a könnyek elborítsanak. Mást tenni nem tudok.

Csend van
Pam már jó ideje nem kopogott az ajtómon. Az elején még bekiabált valamit „Eric, nem sajnálhatod magad örökké”, meg „Térj már észhez” és végül „Szükségem van rád”. Elbuktam, mint térítő, elbuktam, mint seriff. Mindenem elveszett, már semmim nincs, te voltál minden, azonban itt hagytál. Egyedül hagytál, vagy én hagytalak el téged, mert nem tudtalak visszatartani? Én árultalak el, mert nem tudtalak megvédeni? Mikor távolodtál el tőlem, Godric? Miért nem volt már szükséged rám többé?
Rászáradt vértől nehezek a szemeim, de már nem könnyezem többet - a néma falat bámulom fókuszálatlanul. Aztán kopognak.

Feltámadnak a hangok
Mikor Pam újra megpróbálkozik azzal, hogy kihívjon, csak annyit mondok, várjon tíz percet. Nem sietek, egész végig az arcomat nézem a tükörben, ahogy lemosom róla a vért, de most már nem látom a tükörben az arcod, csak a sajátomat, egyedül. Ne haragudj, hogy elhanyagoltam a saját gyermekemet, tudom, hogy ezért már kioktattál volna és teljesen igazad lenne. Rá kellett jönnöm, hogy nem vagyok egyedül, hiszen itt van nekem Pam, akire vigyáznom kell, akit nevelnem kell, mint a térítője. Nem hagyhatom el, mert ahogy mondtad, nem vagyok már gyerek.
Felveszem a dzsekim és kilépek az ajtón.
- Mehetünk.

Vannak dolgok, amiket nem akarok elhinni.
De túl kell lépnem rajtuk.

5 megjegyzés:

  1. jajj, truuuuebloood fic, és Eric x Godrick, és Ericcc! igen, ez egy diszkrét örömkifejezés volt :) nagyon jó true blood ficcet találni, főleg magyar írótól (nem is tudom, hogy vannak-e, lényegében mindig angolul találom őket), és szóval köszönöm, h olvashattam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, komment *.* Nagyon örülök, hogy tetszett, szeretetem csillámporosan szórom feléd és ne aggódj, nem ez volt az utolsó! (olyan képeket találtam, hogy hujuj <3) És nekünk miért nincs még cserénk? Súlyos hiba, ki is raklak! :3

      Törlés
    2. én is nyomban kiteszlek, csak össze kell még dobni hozzá valami button-félét. és még körbe kell stalkolnom itt a blogon jobban. ;)

      Törlés
  2. Jaj, végre! Imádom a True Blood-ot. A könyvet sokkal jobban szeretem, de a sorozat is jó, főleg Eric és Godric. Az ő kapcsolatuk nagyon bensőséges. A sorozatban én is sírtam, amikor meghalt. Nagyon szép volt. Köszi, hogy olvashattam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A legkevésbé sem számítottam rá, hogy ez ilyen népszerű lesz o.o (őszintén szólva senkiről nem számítottam kommentre xD) Úgyhogy extra az öröm, hogy van és hogy ennyien szeretik ésésés! Én speciel jobban szeretem a sorozatot, mint a könyvet, bár szerintem itt az is szerepet játszik, hogy Ericet Alexander játssza, aki valljuk be, kábé egy isten. Én köszönöm a kommentet!

      Törlés